Bejelentkezés
Regisztráció

Regisztráció

Az Olajbányász 2020 Kft. − a Jegymester Kft. által üzemeltetett − webáruházában (továbbiakban: Webáruház) a vásárlás felhasználói regisztrációhoz kötött.

Ha Ön új vevő ezen a honlapon, akkor a regisztráció során az alábbi adatokra van szükségünk:

  • Név
  • E-mail cím
  • Jelszó

A regisztrációt követően egy megerősítő e-mailt küldünk a megadott e-mail címére. A regisztráció megerősítéséhez, kérjük, adja meg az abban található 6 jegyű ellenőrző kódot!

Regisztrációt követően további adatok megadása szükséges, melyet a Felhasználói sarok adott mezőjénél a Módosítás gombra kattintva tud megtenni, vagy a vásárlás befejezése előtt pótolhatja a hiányzó adatokat.

  • Számlázási adatok
  • Szállítási adatok

Felhasználói sarok

A regisztrációkor megadott e-mail/jelszó párossal használható. A felületen módosíthatja adatait, ellenőrizheti érvényes jegyeit, bérleteit, illetve korábbi tranzakcióit.

Vásárlás

Technikai követelmények

A Webáruház oldalai ma használatos asztali gépes és mobil böngészőkkel helyesen használhatóak, kivéve az Internet Explorer (elavult) 9-es és régebbi verziói.

A vásárlás lépései

A vásárlás a következő fő lépésekből áll:

  • Jegyek / bérletek / termékek kiválasztása.
  • A kijelölt jegyek / bérletek / termékek kosárba helyezése.
  • Regisztrált vevőknek bejelentkezés, új vevőknek regisztráció, átvételi, fizetési mód kiválasztása.
  • Online fizetés.

A vásárlás végén e-jegyet vagy e-bérletet kap.

Az e-jegy és e-bérlet a vásárlás végén kinyomtatható, vagy mobileszközre menthető.

Számlaadás

A vásárlásról minden esetben elektronikus számlát bocsátunk ki, amelyet a vásárlás után e-mailben küldünk el a vevő Felhasználói sarokban megadott e-mail címére. Az elektronikus számla PDF formátumú, eladó által elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátott dokumentum PDF dokumentumolvasó szoftverrel (Adobe Reader) tekinthető meg, nyomtatható ki.

Jegyek / bérletek /termékek kiválasztása

Az adott eseményt / terméket kiválasztva kattintson a jegyvásárlás gombra.
Helyre szóló jegyek / bérletek esetén Ön a nézőtér alaprajzán kattintással választhatja ki jegyeit, míg nem helyre szóló (ún. érkezési sorrendes) programok, illetve termék esetén az Ön által igénybe vehető engedmény kiválasztásával, illetve a kívánt darabszám megadásával léphet tovább.

Jegyek/ bérletek kiválasztása nézőtéren

  • Jelölések
  • Színes helyek: szabad helyek, a különböző árkategóriákban (lásd az ablak bal szélén látható jelmagyarázatot).
    Több árkategória esetén leszűrheti, hogy csak a kívánt árkategóriájú ülőhelyek jelenjenek meg a nézőtéren.
    Szürke: foglalt, eladott hely.
    Fehér: kijelölt hely.
  • A jegykiválasztás módja
  • A kívánt hely kijelölése a színes négyzetre való kattintással történik. A nézőtér alaprajza alatt láthatja az erre az eseményre kijelölt jegyei darabszámát és összárát.
  • Engedmény
  • Ha engedményes jegyet lehet vásárolni, akkor válassza ki a kívánt engedményt, még a jegyre történő kattintás előtt. Csak olyan engedményt válasszon, amelyre való jogosultságát a rendezvényre való belépéskor igazolni tudja (pl. diákjegy esetén érvényes diákigazolvánnyal).
  • Kosárba gomb: a kijelölt jegyeket a kosárba helyezi, bezárja a nézőteret, és továbblép a Kosár oldalra. A Kosár felületről az esemény nevére kattintva tud visszalépni a nézőtéri felületre, amennyiben a jegykiválasztást módosítani kívánja.
  • Töröl gomb: az összes kijelölt jegyét törli.

Kosár áttekintése

Ezen az oldalon ellenőrizheti kosara tartalmát, illetve szükség esetén módosíthatja az engedmény típusát.
A jegyeket/bérleteket/termékeket 15 percig tartjuk fent. Ez idő alatt kell a válogatást befejeznie és adatait megadnia. Ha ez az idő letelt, Kosarát automatikusan kiürítjük (ez természetesen nem vonatkozik arra az esetre, ha már megkezdte a bankkártyás fizetést).

Szólójegyek

A legtöbb eseménynél nem jelölhet ki úgy jegyeket, hogy azok mellett (vagy között) egyetlen szomszéd nélküli jegy maradjon szabad állapotban. A Kosárba gombra kattintáskor a rendszer megvizsgálja, hogy maradt-e ilyen szólójegy, és ha igen, nem engedi Önt tovább. Kérjük, változtassa meg kijelölését olyan módon, hogy az ilyen jegyek ne maradjanak szomszéd nélkül szabadon, majd a Kosárba gombbal folytathatja vásárlását.

Fizetési módok

Webáruházunkban a vásárlás során fizethet

  • Internetes bankkártyás fizetéssel SimplePay, illetve CIB Bank szolgáltatón keresztül minden internetes fizetésre alkalmas bankkártyával használható (kártyakibocsátó banktól függetlenül). Jelenleg ez nem jár kezelési költséggel.

Utánvét, átutalás és egyéb fizetési módok nem lehetségesek.

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat jegyeket. Az internetes bankkártyás fizetés lebonyolítása banki szolgáltatás. Honlapunkon a SimplePay, és a CIB Bank fizetési szolgáltatása közül választhat. Jegyei kiválasztása és az adatai megadása után a kiválasztott bank weblapjára kerül, ahol titkosított kommunikációval lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Ez biztosítja azt, hogy az Ön bankkártyaszáma nem kerülhet illetéktelen személyek birtokába − beleértve a Jegymestert.

SimplePay

A SimplePay az OTP Mobil Kft. szolgáltatása. A SimplePay-nél a fizetés lehetséges bármilyen online fizetésre alkalmas bankkártyával vagy Simple fiókkal. Használatához nincs szükség Simple fiókra vagy előzetes regisztrációra. A bankkártyás fizetés során Az internetes bankkártyás fizetés módja pontban leírt adatokat kell megadnia. Használata során a felhasználó megadott neve és e-mail-címe átadásra kerül az OTP Mobil Kft., mint adatkezelő részére. További információ: simple.hu/simplepay

CIB Bank

A fizetés lehetséges bármilyen online fizetésre alkalmas bankkártyával. Használatához nincs szükség előzetes regisztrációra a banki oldalon. A bankkártyás fizetés során Az internetes bankkártyás fizetés módja pontban leírt adatokat kell megadnia.

További információ: www.cib.hu

Az internetes bankkártyás fizetés módja

A bankkártya-adatmegadó lapon a következő adatokat kell megadnia:

  • bankkártyaszám
  • kártyabirtokos neve
  • bankkártya típusa
  • a bankkártya lejárati dátuma
  • Érvényesítési kód (ún. CVC2 azonosító, 3 jegyű)

Sikertelen fizetési tranzakció esetén honlapunkon hibaüzenetet kap, amelyet a banki szolgáltatótól kapott hibakód alapján jelenítünk meg. A kártyával vagy a bankszámlával kapcsolatos hibákról bővebb felvilágosítást a Jegymester Kft.-től kérjen (info@jegymester.hu e-mail címen), vagy az Ön kártyájának kibocsátó bankjától. A tranzakció esetleges visszautasításának okáról általában csak a kártyakibocsátó bank tud pontos felvilágosítást adni!

E-jegy és e-bérlet

Az e-jegyeket és e-bérleteket a vásárlás végén kinyomtathatja, vagy mobileszközre mentheti. A vonalkódnak a kinyomtatott jegyen, vagy a mobil kijelzőn is tisztának és jól olvashatónak kell lennie.

Az e-jegyet és e-bérletet nem lehet sem személyesen a pénztárban, sem postai úton átvenni.

A kinyomtatott jegy, illetve bérlet abban az esetben használható, amennyiben azon a vonalkód és a vonalkód melletti kód olvasható.

Az e-jegyek és e-bérletek használata

Belépéskor a jegyek és bérletek érvényességét beléptetőrendszerrel ellenőrizzük, amely biztosítja, hogy minden jegyet és bérletet csak az Üzletszabályzatban rögzített módon használhassanak fel.

Nyomtatási tudnivalók

A vonalkódnak a kinyomtatott jegyen vagy bérleten, illetve a mobil kijelzőn is tisztának és jól olvashatónak kell lennie.

Ha vásárláskor nincs nyomtatója, akkor online vásárolt jegyét vagy bérletét Ön később is kinyomtathatja.

A weboldalra bejelentkezve a Felhasználói Profil / Tárca menüpontot kiválasztva, látja a korábban megvásárolt jegyeit és bérleteit. Amennyiben itt nem találja a jegyeit vagy bérleteit, a Tranzakciók alatt az adott időintervallumot beállítva megnézheti korábbi vásárlásai listáját, és a jegyet, illetve bérletet is kinyomtathatja.

Az e-jegy és e-bérlet biztonsága

Kérjük, hogy az e-jegyekről és e-bérletekről, illetve kinyomtatott jegyéről és bérletéről saját érdekében ne készítsen másolatot, és ügyeljen rá, hogy mások se másolhassák le!

Az e-jegy vagy e-bérlet elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményeket, esetleges károkat a vásárlónak kell viselnie.

Felhasználói Sarok

Tárca

A weboldalra bejelentkezve a Felhasználói sarok / Tárca menüpontot kiválasztva találhatja megvásárolt jegyeit.

Amennyiben e-jegyét vagy e-bérletét a vásárlás végén nem volt módja kinyomtatni, innen egy későbbi alkalommal megnyithatja és kinyomtathatja azt.

Tranzakciók

Ha Ön regisztrált felhasználó, akkor a weboldalra bejelentkezve a Felhasználói sarok / Tranzakciók menüpont segítségével ellenőrizheti, hogy eddig milyen sikeres vásárlásai voltak. Ha bizonytalan egy korábbi vásárlása sikerében, akkor annak ellenőrzését is itt, az időintervallumot kiválasztva teheti meg.

Adatmódosítás

Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, bejelentkezést követően módosíthatja megadott személyes adatait a Felhasználói Profil adott mezőjénél.

Díjak és költségek

A jegyek / bérletek / termékek árán felül a következő díjakat számíthatjuk fel az értékesítési szolgáltatás ellenértékeként:

  • Kényelmi díj: A rendszer használatának alapdíja, tranzakciónként felszámított összeg. Tartalmazza az elektronikus jegyértékesítő rendszer használatát, az e-jegy, e-bérlet, e-számla előállításának költségét. Jegycsere esetén a cseretranzakcióra is van kényelmi díj. A kényelmi díj mértéke a fizetett összeg 3%-a.

A Kényelmi díjon felül a Webáruház semmilyen más díjat és költséget nem számít fel az értékesítési szolgáltatás ellenértékeként.